Abonnement aanvragen

Voortaan kunt u uw persoonlijke en gezinsabonnementen online bestellen en betalen. Dat gaat lekker makkelijk en snel. 

U vraagt voor het eerst een abonnement aan?

Log dan in met uw computer, tablet of smartphone en volg de instructies. Zorg dat u (een) actuele en herkenbare pasfoto(s) gereed hebt. Eventueel kunt u tijdens het bestelproces (een) foto(s) maken. Tijdens het bestelproces wordt u in de gelegenheid gesteld uw betaling doen.

Klik hier om uw abonnement te bestellen.

U wilt uw abonnement verlengen?

Log dan in met uw pasnummer en uw geboortedatum. Zorg dat u (een) actuele en herkenbare pasfoto(s) gereed hebt. Eventueel kunt u tijdens het bestelproces (een) foto(s) maken. Tijdens het bestelproces wordt u in de gelegenheid gesteld uw betaling doen.

Klik hier om uw abonnement te bestellen.

U wilt graag meer uitleg over de aanvraag van een abonnement?

U hebt vragen of u ondervindt moeilijkheden? Neem dan contact op met het team van Zwembad de Kerkvlekken op:

kaartverkoop@zwembaddekerkvlekken.nl
(0521) 341338

U wilt uw zwempas ophalen?

U kunt uw zwempas afhalen bij uw eerste bezoek aan het zwembad bij de kassa.

Hoe lang blijft mijn zwempas geldig?

Wees zuinig op uw zwempas. Deze kunt u namelijk het volgende zwemseizoen weer gebruiken. Nieuwe passen kosten € 5,-, ook bij verlies. Diefstal van de pas dient u gelijk te melden bij de kassa van het zwembad.